21 maj 2015

Początki - zaczynamy!

Cześć, hej, dzień dobry, witam!
Wszyscy wiemy, że czytanie wśród młodzieży zanika. Wolimy siedzieć przed telewizorem, w Internecie, oglądać głupie filmiki i wciąż odświeżać Facebooka, co aktywniejsi wychodzą na zewnątrz, spotykają się ze znajomymi. A książki? Na co to komu! Są beznadziejne, nudne, nic niewarte i zajmujące tyle czasu. W sumie nie dziwię się  tym, którzy czytają tylko lektury szkolne. One naprawdę są nudne i beznadziejne (nie wszystkie!, ale większość), nawet ja często ich nie czytam. Szkoda, że nikt o tym nie pomyśli i ich nie zmieni. Ale tu nie o tym. Postanowiłam założyć tego bloga ze swojej miłości i zamiłowania do książek. Może tym przekonam Was, że warto czytać. Nie potrzebujesz do tego Internetu, ładowarki ani specjalnych umiejętności. Tylko wyobraźnię i umiejętność czytania, co w XXIw. w Europie potrafi już prawie każdy do 8 roku życia. Ja na przykład potrafiłam czytać już w przedszkolu.
Co tu się będzie działo? Przede wszystkim będę pisać o książkach, w końcu o nich ten blog jest. Pojawią się recenzje, tagi, seria ‘’przeczytani’’, wishlisty książkowe, lista książek, które chciałabym przeczytać, q&a, książki miesiąca, book-haule, najgorsze i najlepsze książki miesiąca/kilku miesięcy/roku i wiele innych, co tylko wpadnie mi i Wam do głowy! :-) Przeważać będą książki młodzieżowe, obyczajowe, dystopie, fantasy, science-fiction, ale mogą pojawić się także inne. 
Od razu mówię także, że posty będą się pojawiały raz na tydzień. Niestety nie mam aż tyle czasu na poświęcenie go tutaj, żeby pisać częściej. Zresztą, przecież wyżej napisałam, żeby nie spędzać tyle czasu przed komputerem, tylko czytać książki! Jeśli przeznaczę jeszcze więcej czasu na tego bloga, zaniedbam czytanie, na które i tak mam już za mało czasu. I o czym ja tu wtedy będę pisać? Poza tym prowadzę także drugiego, mojego głównego bloga. I stąd tu pewnie przybyliście.

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do aktywnego komentowania, uczestniczenia w życiu bloga i chętne osoby do promowania strony.
Kolejny post już za tydzień, do przeczytania i napisania! ;-) 

16 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością wyczekuję pierwszej recenzji! :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem spod Krakowa (tyko chyba bardziej spod xd) :) Fajnie, że założyłaś bloga o książkach! Młodzi ludzie faktycznie mało czytają.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia życzę ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekamy na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa jak będziesz się rozwijała dlatego obserwuję i trzymam kciuki ;) Wyczekuje kolejnego posta! Sama kocham czytać, uważam, że (cytuję) "kto czyta książki żyje podwójnie", nie uważasz?
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie: www.zuzannastas.blogspot.com (również początkująca)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro mają pojawić się sf i fantasy to obserwuję :D
    Lektury są może i nudne, ale jednocześnie świetnie dopasowane do tego, co przerabia się na polskim. Oczywiście jeśli polonista umie to połączyć i zachęcić uczniów. To nie aż takie zło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham czytać! Teraz trochę to zaniedbałam przez bloga i szkołę, ale książki są super. Co do lektur.. czytam, ale nie przepadam za nimi.

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też postanowiłam założyć takiego bloga :) Piękny wygląd bloga *.* Sama robiłaś ?

    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko zrobione przeze mnie, od A do Z. ;)

      Usuń
  9. Powodzenia więc :) wierzę, że dasz sobie radę i zagościsz tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W twoim blogu podoba mi się to jak piszesz ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;) Będę do Ciebie zaglądała, mam nadzieję, że ty również mnie odwiedzisz ;*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia!lubię książkowe blogi,wiec będę zaglądać:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.