18 cze 2015

Smerfowy TAG książkowy!

Dzień dobry! Dziś luźniej, bo pojawiam się z tagiem, a nie recenzją. Będą się tu chyba dosyć często pojawiać, bo udało mi się znaleźć kilka naprawdę świetnych. Trudniej tylko z dopasowaniem, ale jakoś sobie poradzę. :) Najbardziej przypadł mi do gustu Smerfowy tag, jest uroczy! Przedstawiam swoich sześciu książkowych Smerfów. :)



1.   Leniwy Smerf - Wybierz książkę, podczas czytania której prawie zasnąłeś
Od razu do głowy przyszły mi ,,Muminki''. W którejś klasie podstawówki miałam ją jako lekturę i musiałam ją przeczytać (wtedy jeszcze czytałam prawie wszystkie lektury). Był wieczór, więc zabrałam się za czytanie. Doszłam mniej więcej do połowy rozdziału, leżałam w łóżku. Nic dziwnego, że już, już prawie zasnęłam. Książkę ostatecznie ledwo dokończyłam.



2. Smerf Laluś - Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Po dłuższym namyśle wybieram dziewczyny z powieści Kay Cassidy ,,Stowarzyszenie Kopciuszków''. Nie było to przesadne dbanie o siebie, ale według głównej bohaterki były w tzw. elicie, więc na pewno były piękne i były bardzo zadbane.







3. Smerf Zgrywus - Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia
Akurat czytam ostatnią część ,,Niezgodnej'' Veronicy Roth, dlatego pierwszy do głowy wpadł mi Uriah. Cały czas się śmieje, żartuje, nie jest w ogóle poważny. Może wiele kawałów nie zrobił, ale to jego chcę tutaj umieścić.
O, mam, mam! Bracia Fred i George z ,,Harry'ego Pottera''. Pasują idealnie. Wciąż robili komuś kawały, wygłupiali się, śmiali, bawili... Tak, tu jest ich miejsce. :)




4. Smerf Ważniak - Wybierz postać, która kocha książki
Kurczę, czy ja takową w ogóle w książkach spotkałam? Rzadko kiedy na takie natrafiam. O, wiem! Hermiona z ,,Harry'ego Pottera''. Jakże mogłam o niej zapomnieć? Ona to by mogła nie wychodzić z biblioteki czy też szkoły. ;)








Znalezione obrazy dla zapytania smerf harmoniusz\
5. Smerf Harmoniusz  - Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa
Hmm, Katniss Everdeen z ,,Igrzysk Śmierci'' średnio mi tutaj pasuje, ale kocham filmową piosenkę Drzewa Wisielców. Mogłabym słuchać i słuchać! Choć w książce średnio mi ona się spodobała. 
Równie dobrze mogłabym tu umieścić Adama lub Mię z ,,Zostań, jeśli kochasz'', on jeszcze bardziej się tu nadaje. Jednak oglądałam tylko film, do książki mnie nie ciągnie.




Znalezione obrazy dla zapytania smerfetka
6. Smerfetka - Wybierz swoją ulubioną postać żeńską
Ojej, trudno je wszystkie zliczyć, a przede wszystkim sobie przypomnieć. No dobrze, z tych co sobie przypominam to Clary z ,,Darów Anioła'', Katniss z wcześniej wspomnianych ,,Igrzysk'' i... nie mam pojęcia, kto jeszcze! Matko, tyle książek przeczytałam, ale nic mi nie przyjdzie w tym momencie do głowy. Tym bardziej nie znajdę tej jednej, ulubionej książkowej bohaterki.







7. Jeśli byłabyś Smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?
Byłabym jedną wielką mieszanką! Pasowałby mi tu Marzyciel, Łasuch, Smerfetka, Książkoholik, Złośnik, Maruda i wiele innych. :)


-------
Kto ma ochotę, niech zrobi ten tag u siebie, chętnie zobaczę Wasze wersje. :)

11 komentarzy:

  1. Super tag.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy post ! :) Fajnie prowadzisz bloga ;)

    Zapraszam również do mnie ;) Z góry bardzo dziękuje za każde odwiedziny i komentarz :)
    http://victoriablog63.blogspot.com/2015/06/kazda-chwile-cen-jakby-bya-ta-ostatnia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku, zabawniejszego tagu nie widziałam. Ale w sumie pomysłowe ;)
    Pozdrowionka,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłabym chyba mieszanką Marudy, Łasucha i Ciamajdy XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na post! :)
    Ciekawy wpis! :D
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o swietny wpis haha przy okazji sama poprzypominałam sobie sama książki:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przeczytać :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Smerfetka <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Harmoniusz, Łasuch... :)
    Super tag. Bardzo dobry pomysł :)

    Sprawdź kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.