31 lip 2015

PRZECZYTANI - lipiec 2015

Dzień dobry! Dziś przedstawiam książki, które udało mi się przeczytać w lipcu. Jest ich dosyć dużo, najwięcej ile przeczytałam miesięcznie w tym roku. W sierpniu może uda mi się jeszcze pobić ten rekord, pędzę jak szalona, haha. Ostatnią książkę nadal czytam, jestem mniej więcej w połowie. Nie skończę jej już w tym miesiącu, zobaczymy ile zdążę. Jutro zaktualizuję post i dopiszę dokładnie, ile przeczytałam jeszcze w lipcu. Ogólnie to u mnie trochę nudno, bo wciąż męczę serię miętową i tylko ją. Ale spokojnie, jestem już bliżej końca niż początku, więc w sierpniu powinno być ciekawiej.


1. ''Diupa'' Ewa Nowak  - 272 stron
2. ''Krzywe 10'' Ewa Nowak  - 222 stron
3. ''Lawenda w chodakach'' Ewa Nowak  - 240 stron
4. ''Drugi'' Ewa Nowak  - 296 stron
5. ''Michał Jakiśtam'' Ewa Nowak  - 292 stron
6.  ''Ogon Kici'' Ewa Nowak  - 342 stron
7.  ''Kiedyś na pewno'' Ewa Nowak  - 309 stron 
8.  ''Rezerwat niebieskich ptaków'' Ewa Nowak  - 376 stron
9.  ''Bardzo biała wrona'' Ewa Nowak  - 319 stron
10. ''Niewzruszenie'' Ewa Nowak - niecała, strony przeczytane w lipcu : 138/247


Ilość przeczytanych stron :  około 2915
Najlepsza przeczytana książka : ''Diupa''
Najgorsza przeczytana książka : trudno wybrać, wszystkie są dobre. :)



Ile książek przeczytaliście w lipcu?


+zapraszam na niedawno założonego instagrama książkowego - @wszedzieksiazki

10 komentarzy:

  1. Aż chyba wrócę do książek Ewy Nowak. Tak dawno je czytałam, że niewiele pamiętam. Książek w lipcu przeczytałam jak na mnie bardzo mało, ale sierpień będzie bardziej czytelniczy.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam w lipcu tylko cztery książki :P Jakoś tak mi się za bardzo czytać nie chciało ;)
    Czytałam już kilka książek pani Ewy Nowak - nie powalają na kolana, ale zazwyczaj są przyjemnymi i lekkimi pozycjami.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nieźle! Widzę, że faktycznie Ewa Nowak teraz rządzi u Ciebie. :) Mnie samej udało się przeczytać zaledwie siedem książek, ale może sierpień będzie lepszy. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle w jeden miesiąc ? Musisz bardzo szybko czytać :D
    http://beautyindropswater.blogspot.com
    Była bym bardzo wdzieczna gdybys zaobserwowała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lipiec był dla mnie miesiącem czytania książek uwielbiam wakacje bo jest to czas kiedy mogę po prostu cieszyć się ksiązka


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. W lipcu przeczytałam tylko dwie książki xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie przeczytałam ani jednej:-\

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 książki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.