24 lip 2015

TAG : R.I.P it or ship it!

Bardzo niedawno znalazłam ciekawy tag książkowy. Polega on na spisaniu na pojedynczych karteczek siedmiu par książkowych - 7 dziewczyn i 7 chłopaków - a następnie wrzucenie ich do kubeczka, pojemniczka, czegoś takiego i ich losowaniu. Mają powstać inne pary, a naszym zadaniem jest krótkie opisanie, czy dane postacie do siebie pasują oraz czy im kibicujemy, jesteśmy za tym, by byli razem - ship it - czy jesteśmy na nie i nie byliby dobrani - r.i.p it. Zapraszam do zobaczenia tego tagu w moim wykonaniu, wyszło bardzo ciekawie. :)


Nie wiem, czy tak trzeba było, ale podzieliłam dziewczyny i chłopców na kolory karteczek. Totalnie nieświadomie dziewczyny zapisałam na niebieskich, a chłopców na różowych. Powinno być na odwrót, ale co tam stereotypy! U mnie jest tak. ;)


Po losowaniu otrzymałam takie pary : 


1. Hermiona (''Harry Potter'') i Gale (''Igrzyska Śmierci'')
Hermiona jest ze świata magii, a Gale z dystopicznego świata. On o wiele odważniejszy, ona pewna siebie, ale nie, nie, nie, nie pasują mi tu do siebie.  RIP IT!


2. Magda (''Wszystko, tylko nie mięta'') i Tobias (''Niezgodna'')
Pomieszałam dwóch polskich bohaterów, przez co tak trochę dziwnie wyszło. Ale cóż. Magda ma dziecięce porażenie mózgowe, ale jest bardzo pewna siebie, a Tobias odważny, waleczny i w ogóle... Nie, nie pasowali by do siebie. Znów - RIP IT!


3. Kuba (''Wszystko, tylko nie mięta'') i Tris (''Niezgodna'')
Akurat tak się ułożyło, że te pary zamieniły swoich partnerów nawzajem, oczywiście nie specjalnie. W tym przypadku także oni do siebie nie pasują. Pod pewnymi względami mogliby, ale nie, żeby dziewczyna była odważniejsza? Nie... RIP IT!


4. Jace (''Dary Anioła'') i Mia (''Zostań, jeśli kochasz'')
Znów waleczny, odważny chłopak i taka 'delikatna' dziewczyna. I znów niepasujące do siebie osoby. ''Zostań, jeśli kochasz'', to taki romantyk, delikatność, łzy i wzruszenia. ''Dary Anioła'' to pełna walki i akcji powieść. Każdy już wie, jak zadecyduję - RIP IT!


5. Patch (''Szeptem'') i Clary (''Dary Anioła'')
W końcu lepiej i nareszcie ktoś do 'sparowania'. Oboje odważni, waleczni, z 'nienormalnych' światów. Jak najbardziej na tak, mimo że są innymi typami Aniołów, ale jednak nimi są.  Jedyny SHIP IT! 


6. Katniss (''Igrzyska Śmierci'') i Ron (''Harry Potter'')
Kolejne osoby zamieniły się partnerami nawzajem i tu także do siebie nie pasują. Znów czarodziejstwo i dystopia, to ze sobą nie współgra.  RIP IT!


7. Adam (''Zostań, jeśli kochasz'') i Nora (''Szeptem'')
Na początku od razu chciałam to odrzucać, ale zaczęłam się zastanawiać. Adam, kochający muzykę, Nora spokojna dziewczyna. Ale po długiej chwili stwierdzam, że nie, to chyba jednak nie to. Dałabym im szansę, chociażby po to, żeby nie wszystko było na czerwono, no ale...  RIP IT!


- - - - - - - - - -
Dajcie znać, czy spodobał Wam się ten tag oraz czy coś byście tu zmienili i jeszcze komuś dali szansę. :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tag (sama zrobłam go u siebie :D). Muszę przyznać, że niektórych postaci nie kojarzę, natomiast część znam. Haha, zabawne, jak prawie wszystkich "uśmierciłaś". Ale miło się to czytało. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag, pomysłowy. Coś czuję, że gdybym go zrobiła też wszystkie pary bym "pozabijała".
    truthofthunder.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy pomysł. Po raz pierwszy słyszę o takim tagu a jest bardzo interesujący. Moją ulubioną parą jest Ron i Hermiona i ich nie pozwolę rozdzielić ;p

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach muzyce no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim tagu. Bardzo przyjemnie się go czyta.

    Zapraszam do siebie na nowy post!
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o nim nie słyszałam,na pewno również go zrobię ;D
    http://bbubbleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.