4 wrz 2015

PRZECZYTANI - sierpień 2015

Witam w ten piątkowy wieczór! Dziś przedstawię książki, które przeczytałam w sierpniu. W te wakacje moim celem było przeczytanie ich jak najwięcej, ale pod koniec miałam już trochę dosyć tego ścigania się z samym sobą, czasu i chęci mi ubywało. To, co było moim priorytetem, czyli cała seria miętowa Ewy Nowak, za mną. Potem nie miałam już pomysłu, co następnego 'wziąć na tapetę'. Nie chciało mi się już czytać, miałam dużo do roboty, ogarnianie dwóch blogów, nadrabianie kontaktów ze znajomymi i ogólnie inne plany. Wzięłam się za Kinga, którego twórczość mnie ciekawiła. Chciałam ''Carrie'', ''Joyland'', ''Cmętarz zwieżąt'', ''Lśnienie'' lub ''Zieloną Milę'', jednak ich nie było w bibliotece. Stanęło więc na ''Sklepiku z marzeniami'', opis zachęcił. I mimo tego, że nie jest zła, jest dobra, to czytam ją już około dwóch tygodni. Bardzo długo, a wciąż nie skończyłam. No cóż, czasem tak bywa.
We wrześniu przeczytam pewnie połowę mniej, szkoła się zaczęła, mam zapowiedziane kilka sprawdzianów i kartkówek, mimo że to dopiero pierwszy tydzień. Chcę się uczyć, pomimo swojej wielkiej niechęci. Mam mało lektur, w większości okej, w tym dwie które od dłuższego czasu chcę przeczytać - ,,Mały Książę'' i ,,Kamienie na szaniec'', dobrze się składa. :)

- - - - - - -
ZOBACZ TAKŻE : PRZECZYTANI - lipiec 2015

  1. ''Niewzruszenie'' Ewa Nowak - dokończona, 109/247
  2. ''Dane wrażliwe'' Ewa Nowak - 248 stron
  3. ''Drzazga'' Ewa Nowak - 332 stron
  4. ''Dwie Marysie'' Ewa Nowak - 232 stron
  5. ''Mój Adam'' Ewa Nowak - 315 stron
  6. ''Przecież Cię znam'' Beata Ostrowicka - 304 stron 
  7. ''Miłość niejedną ma minę'' Agnieszka Tyszka - 176 stron
  8. ''Sklepik z marzeniami'' Stephen King - niecała, 314/670

Przeczytanych stron : około 2030
Najlepsza przeczytana książka???, nie mam pojęcia
Najgorsza przeczytana książka : ''Miłość niejedną ma minę''



Co do wakacji,  na początku lipca założyłam swojego instagrama książkowego. Jestem zachwycona, jaką społeczność tworzą tam książkoholicy i wszystkie osoby lubiące czytać! Wkręciłam się niesamowicie. :) Pod koniec sierpnia mój zapał został nieco ostudzony, bo mimo wcześniejszych oporów utworzyłam konto na Snapchacie i zamiast ig przeglądam snapy youtuberów (tylko ich tam dodałam). Ale powoli wracam do instagrama i tych wszystkich fajnych ludzi, którzy podzielają moją pasję. :) Zapraszam - @wszedzieksiazki! :)

14 komentarzy:

  1. Widzę sporo Ewy Nowak i mojego ulubionego Kinga - niezły miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Saga Miętowa Ewy Nowak z tego co widzę zrobiło się ostatnio dość popularna. Nie dziwię się - to dość dobre książki. Również poluję na "Cmętarz zwieżąt" i "Carrie" Kinga, ale nigdzie nie mogę go znaleźć.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z nich nie czytałam, ale mam zamiar :)

    To mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wreszcie w wakacje się zawzięłam i przeczytałam małego księcia, którego również od dłuższego czasu chciałam przeczytać. Jest przepiękna, dająca do myślenia! Nie będę opowiadać bo jeszcze zaspojleruję, haha, ale gorąco polecam :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo książek pani Ewy, którą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książkowy instagram :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka książek również czytałam :)
    W wolnej chwili : Klikniesz?!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytasz bardzo dużo książek!
    Te chciałabym tyle czytać ale niestety nie potrafię się skupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w te wakacje też chciałam nadrobić wszystkie zaległości związane z filmami i książkami i w pewnym stopniu nawet mi się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bardzo lubię czytać, kilka z tych książek też przeczytałam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie mega ciągnie od przeczytania Sklepiku z marzeniami i Przecież Cię nie znam, pod wielu przeczytanych recenzjach mam mega ochotę przeczytać te książki :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu przeczytać "Sklepik z marzeniami". Strasznie mnie ciekawi ta książka ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez bym chciała przeczytać całą serię Ewy Nowak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez bym chciała przeczytać całą serię Ewy Nowak :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.