28 paź 2015

19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie

Cześć!
Post już dosyć długo po fakcie i wydarzeniu, ale trochę męczyłam się z dokończeniem tej notki i ostatecznej jej publikacji. Jakoś nie chciało mi to dobrze wyjść. Teraz jest w miarę dobrze i wreszcie możecie to przeczytać. Także zaczynamy. :)
Odkąd rok temu po raz pierwszy wybrałam się z wycieczką szkolną na Targi Książek do Krakowa, bardzo polubiłam to miejsce, atmosferę, samo wydarzenie. Wiedziałam, że teraz też muszę jechać. I pojechałam, z czego bardzo się cieszę. 
Tak samo jak w tamtym roku, był to piątek. Późne godziny poranne, dotarliśmy tam około 10:30. I w końcu zaczęło się chodzenie po stoiskach. W tym roku wydawało mi się, że jest więcej ludzi. I to jest najbardziej denerwujące - mało miejsca, mnóstwo ludzi, tłumy. Trudniej mi było się odnaleźć i jestem pewna, że wszystkiego nie widziałam. Po jakimś czasie zaczęłam się też źle czuć, było mi na przemian zimno-gorąco, bolała mnie głowa i brzuch, chciało mi się też wymiotować (a w niektórych miejscach okropnie śmierdziało, co jeszcze to potęgowało). Także z tych powodów miałam gorsze podejście i złe nastawienie. Całe wydarzenie oceniam na gorsze od zeszłorocznego, było też gorzej zorganizowane. Nie było miejsc do siedzenia czy też odpoczęcia. 
Jednak cieszę się, że mogłam tam pojechać. Zawsze sprawia mi to przyjemność, czuję też przynależenie do grupy książkoholików i obcowanie z fajnymi ludźmi w dobrej atmosferze.

Zdjęć nie planowałam robić, ale wyszło w końcu tak, że kilka ujęć zrobiłam. Za każdym razem w kadr włazili ludzie, także oni też są tu uchwyceni.

Ze sławniejszych osób nie było nikogo, gdy byłam ja. Jedynie znów Wojciech Cejrowski, ale tym razem nie stałam już po autograf. Zeszłoroczny mi wystarczy. ;)

A co sobie kupiłam? Nie chciałam wyjść z niczym, ale też nie było czegoś, co bardzo bym chciała mieć i nadal wolę wypożyczanie z biblioteki. Z racji tego, że mam też 3 część tej serii, wzięłam też pierwszą. A chodzi o ''Rywalki''. Już długo chcę je przeczytać, ale czas ucieka, a przede mną inne powieści.


Kupiłam też taką torbę ze świetnym napisem, jedyne 5 zł i jak tu nie wziąć? :) Dostałam do tego też zawieszkę na drzwi.


Byliście kiedykolwiek na Targach Książki? :)

23 komentarze:

  1. - strasznie przypadła mi do gustu okładka książki, wydaje się być fajna.
    Zapraszam do siebie: http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na Targach Książki, ale obiecałam sobie, że kiedyś je odwiedzę!
    Cejrowski :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na targach książki, a mimo wszystko nadal wierzę, że niedługo znajdę się na jakiś! Można upolować tam tyle perełek, spotkać się z autorami... bajka ;)

    https://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało to być nowe doświadczenie, w sumie ciekawy pomysł pomyślę o tym w przyszłym roku!
    Zapraszam do siebie na kawę.
    Obserwuję i czekam na kolejne posty! <3

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam ale wydaje się to byc bardzo ciekawym doświadczeniem może kiedyś się wybiorę :*

    Zapraszam do siebie : otherbae1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że do Krakowa mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie byłam ale niedługo wybieram sie na spotkanie autorskie w empiku ;)
    pozdrawiam madamekarolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, chciałoby się być na takim wydarzeniu!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam w tamtym roku na takich targach. Bardzo mi się podobały i szkoda, że w tym roku również nie mogłam tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba, targi to naprawde fajna sprawa :)

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie! :) Recenzje książek oraz inne ciekawe tematy :) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne! Muszę kiedyś tam pojechać! :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, zazdroszczę Ci okazji, bycia na targach książki
    http://perfectmoog007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam, a szkoda ;) A Cejrowskiego to no nie trawie..

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czytać książki,więc obserwuję bloga i czekam na kolejne posty ;)
    Kocham serię Rywalek <3
    Nigdy nie byłam na takim targu,ale bardzo bym chciała być :(

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszalam nie raz o takim wydarzeniu, ale jakoś nigdy nie miałam okazji być :)
    co do Carte Blanche to polecam nawet zapłacić i oglądnąć, dobry kawał filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam kiedyś, sto lat temu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam rywalki i mega lubię tę serię książek :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś dużo czytałam, a dziś to masakra
    przykre to jest

    www.DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam nigdy na targach książkowych ;) kiedyś dużo czytałam... teraz nieco rzadziej odwiedzam bibliotekę :)

    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa (już) wyłączona.
Śmiało komentuj, możesz także zostawić link do swojego bloga. W wolnej chwili chętnie zajrzę. Jednak proszę o zbytnie nie reklamowanie się, tego typu komentarze, ''kopiuj, wklej'', będą oznaczane jako spam i usuwane.